Selasa, 21 Julai 2009

Program Pintar Bahasa Prasekolah Peringkat negeri Selangor 2008

Program Pintar Bahasa Peringkat Negeri Selangor yang julung-julung kali diadakan telah menarik minat saya untuk menghantar seorang murid ke pertandingan ini.
Alhamdulillah, murid saya telah berjaya mendapt tempat kedua dalam pertandingan menyusun huruf membentuk perkataan. Seronok rasanya dapat mengharumkan nama daerah Hulu Selangor.


Inilah gambar 3 orang murid yang menyertai pertandingan ini. Murid saya yang berada di tengah, Nur Shazana Safiyah. Di sebelah kiri dari SK Antara Gapi dan kanan SK Serendah.

Sedang menunggu giliran untuk acara yang disertai. Berdebar- debar cikgunya....saya la
Ini di peringkat awal pertandingan.....
Menjadi 3 peserta final....dapat no 2 pun sebab blue tack nye tercabut dari kad huruf....
Semasa acara penyampaian hadiah..rasa macam cikgunya yang terlebih gembira.
gambar kenangan kami semua, wakil Hulu Selangor. Saya yang pakai baju kurung tu...maklumlah cikgu baru...belum ada baju korporat lagi...yang pakai baju kuning tu, Encik Zaki, Pegawai Prasekolah PPD Hulu Selangor. Seronok dapat menggembirakan En Zaki.
Sekiranya laporan ini menarik, sila tekan butang like di bawah :)

Tiada ulasan: